maandag 14 november 2011

Nieuwe workshops!

Onze eerste workshops zijn alweer bijna achter de rug...
We hebben weer vele mooie stukken zien passeren en nieuwe cursisten een handje toegestoken zodat ze met bloed, zweet en tranen hun eerste stuk in elkaar konden naaien.


De nieuwe reeksen liggen al in het verschiet en daarvoor zijn er natuurlijk nog enkele plaatsen:


Zondagworkshops: 
27 november, 11 december, 8 en 22 januari. (5 en 19 februari, 4 en 18 maart)
                                           - van 11u tot 14u: nog 1 plaatsje
                                           - van 15u tot 18u: zeker 2 plaatsjes ev. 3
                                  
4 en 18 december, 15 en 29 januari (12 en 26 februari, 11 en 25 maart)
                                           - nog verschillende plaatsen op beide uren.


Maandagworkshops: 
28 november, 12 december, 9 en 23 januari. (6 en 20 februari, 5 en 19 maart) of  5 en 19 december, 16 en 30 januari (13 en 27 februari, 12 en 26 maart) (ook op beide reeksen nog verschillende plaatsen


Aarzel niet en schrijf je nu in! 
Voor meer info slechts 1 adres: info@stitchme.be!

4 opmerkingen:

  1. hoeveel kost zo'n naaileshulpdinges? :p ik wil het eerst wel ergens leren voor ik m'n stofjes in stukjes knip :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @cynneke: voor 4 lessen van 3u betaal je 72euro. Wij voorzien de naaimachine en de basisbenodigdheden, stoffen moet je zelf voorzien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn er nog 2 plaatsen voor deze van 12,26/2 en 11,25/3?
    Ik zoek naailes voor mijn moeder en mij!

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey
      momenteel heb ik nog 2 plaatsen in de namiddaggroep vrij dus als je iets laat weten dan schrijf ik jullie nog in!! liefst op ons mailadres info@stitchme.be!

      Groetjes
      lien en eva

      Verwijderen