zaterdag 29 januari 2011

Workshops najaar 2011

Na onze productieve lunchvergadering van gisteren enkele nieuwtjes!!

Tijdens de Gentse Feesten 2011 zal je ons terug kunnen vinden met "Pimp me!". We staan dan 10 dagen klaar voor jullie om jullie versleten/lelijke kledingstukken een nieuwe bestemming te geven, ofwel dezelfde bestemming, maar dan met een extraatje!

Enkele sfeerbeelden van Pimp me! 2010.
Het Pimp me! Team





De caravan moet ook gepimped worden.



En de eerste workshops van het najaar 2011 liggen ook al vast.

Zondagworkshops van 11u tot 14u of van 15u tot 18u:
- 2 groepen van 10 enthousiastelingen op 2 oktober, 16 oktober, 30 oktober en 13 november
- 2 groepen van 10 enthousiastelingen op 9 oktober, 23 oktober, 6 november en 20 november

En nu ook de maandagworkshops van 19u tot 22u:

- 1 groep van 10 enthousiastelingen op 3 oktober, 17 oktober, 31 oktober en 14 november
- 1 groep van 10 enthousiastelingen op 10 oktober, 24 oktober, 7 november en 21 november

Dus maak maar al plaatsjes vrij in jullie agenda!

Groetjes
Lien en Eva

4 opmerkingen:

  1. Hallo Lien & Eva,

    Mijn vriendin is enorm geinteresseerd in jullie workshops. Moet ze zelf met voorstellen komen aandraven in de workshop, of hebben jullie zelf ideeën (voor beginners) waarmee ze aan de slag kan? En is het een probleem dat ze anderstalig is? Ze begrijpt al vrij goed Nederlands, spreekt al een aardig woordje, maar zo nu en dan is een kleine verduidelijking in het Engels toch nog nodig :)

    Groeten,

    Patrick.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lien & Eva,

    Ik had super graag naar jullie workshop geweest op de campus Kattenberg op Artevelde... Maar helaas was er slechts plaats voor 10 studenten! De contactpersoon van Sovoarte liet me weten dat jullie ook hierbuiten nog workshops geven dus ik vroeg me af hoe en waar ik me hiervoor kan inschrijven?

    Groetjes,
    Stefanie
    stefanie_0911@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Patrick: sorry voor de late reactie, maar kan je je mailadres eens doorsturen naar lien@stitchme.be aub? Dan kan ik dit via mail eens beantwoorden :-). Groetjes Lien

    BeantwoordenVerwijderen